BTW, jag hatar mitt bloggnamn ~gm~

Bara så ni vet. Jag ogillar mitt bloggnamn. Det känns inte som ”jag” längre. ”Smarter than an heiress” liksom, va?? Que? Det kanske är liiite slagfärdigare än ”Brevity is wit” som jag hade i början och tyckte var skitsmart… Shakespeare-anknytning, men jag var ju varken brief eller witty så vad spelar det för roll.
Anledningen till att jag inte känner mig tvungen att hitta på ett annat bloggnamn är att jag ändå är nöjd med min header. ”Glorias portal” det känns så perfekt.
Så jag får nog bara stå ut med att url:en heter https://smarterthananheiress.wordpress.com

För att skapa nya generationen pinup-girls
http://www.dolldivine.com/deluxe-pin-up-maker.php

Om Gloria Mundi

fd AB-bloggare. Stockholmare, "kärlekoman", studerar och jobbar. Älskar många människor samt fotografera, konst, musik och att vara kreativ på flera olika sätt. Rättfram, rättvis och ibland "besserwissrig". Bildbloggar ofta. Gör egna "bloggkreationer".
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

