Jag måste vara extremt lättrörd idag… ~gm~

…för jag började gråta lite efter att jag såg den här videon med Taylor Swift ”Our Song”, och jag gjorde som jag alltid gjorde, jag lyssnade på texten, jag förstod innebörden, jag såg hela storyn framför mig. Captivating. Fängslande. Kärlek. Underbart.

Sen är hon söt som socker också haha. Fast egentligen är det här inte ALLS min typiska musiksmak.

 

Några lyrics:

I look around, turn the radio down
He says, ”Baby is something wrong?”
I say, ”Nothing,
I was just thinking
How we don’t have a song”
And he says…

Our song is the slamming screen door,
Sneakin’ out late, tapping on your window
When we’re on the phone and you talk real slow
‘cause it’s late and your mama don’t know
Our song is the way you laugh
The first date: ”Man, I didn’t kiss her, and I should have”
And when I got home … ‘fore I said amen
Asking God if he could play it again

Om Gloria Mundi

fd AB-bloggare. Stockholmare, "kärlekoman", studerar och jobbar. Älskar många människor samt fotografera, konst, musik och att vara kreativ på flera olika sätt. Rättfram, rättvis och ibland "besserwissrig". Bildbloggar ofta. Gör egna "bloggkreationer".
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

