2013 – kortbyxornas år? ~gm~

Okeeej…
På tre dagar har jag sett tre olika killar 20-30 i kortbyxor. Avklippta jeans eller liknande. Mitt i smällkalla vintern.

shortsWhy?

Om Gloria Mundi

fd AB-bloggare. Stockholmare, "kärlekoman", studerar och jobbar. Älskar många människor samt fotografera, konst, musik och att vara kreativ på flera olika sätt. Rättfram, rättvis och ibland "besserwissrig". Bildbloggar ofta. Gör egna "bloggkreationer".
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till 2013 – kortbyxornas år? ~gm~

  1. Jag skriver:

    Det är märkligt. Jag såg en joggare häromdagen. Där kan man ju tänka sig att man alstrar värme när man springer, men hur var det där med att hålla leder varma…? Jag har ju en bild från i höstas, Cool kille heter den, av en kille i shorts när vi andra hade tjock jacka. Men mitt i vintern?

Kommentera

