En avslutande blogg”kreation”.

Känner ingen lust att blogga mer, så hejdå på er! So long och tack för fisken!

Image

Om Gloria Mundi

fd AB-bloggare. Stockholmare, "kärlekoman", studerar och jobbar. Älskar många människor samt fotografera, konst, musik och att vara kreativ på flera olika sätt. Rättfram, rättvis och ibland "besserwissrig". Bildbloggar ofta. Gör egna "bloggkreationer".
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till En avslutande blogg”kreation”.

  1. Jag skriver:

    Så du tittar in bara för att tala om att du slutar: Rolig bild! Jag funderar också på att åtminstone ta en rejäl paus. Ha det gott!

    • Gloria Mundi skriver:

      Tack. Ja dina och Imsys bilder kommer jag säkert fortsätta besöka eftersom ni är så duktiga, speciellt du, eller så har du en hejdundrande bra kamera 😉

      • Jag skriver:

        Tack för det, Gloria! Jag har förstås en kamera som nosar till sig bilderna, haha! Jag köpte mig en liten kompakt i fredags för att jag just nu får ont av att bära på systemkameran. Och så kom ett test nästa dag där det framgick att jag hade köpt en som inte alls hade så bra bildkvalitet som jag trodde och som gav oskarpa bilder vid zooming. Suck. Det blir till att börja om från början. Men jag vet inte vilka tester man ska lita på. Blir lite modlös.

  2. Grevinnan Blåst skriver:

    Ska du sluta? Vem vet det kanske jag gör också. Ärligt talat blir det längre och längre mellan gångerna som jag bloggar.

  3. HEMIMAMMA skriver:

    Det var tråkigt att höra, men lycka till i fortsättningen med vad du än företar dig!!

    Hemikram ♥

Kommentera

