Gästspel! ~Gloria Mundi

Hej på er! Allt bra?

Har precis gått igenom hela bloggen och plockat bort massa inaktuellt, och fixat trasiga länkar och bilder på en hel del inlägg.

Det känns konstigt att skriva här för det var så länge sen jag var ”Gloria” (absolut inte mitt riktiga namn)… Har fått utlopp för mitt skrivande och ”bildande” annanstans.

Men ville lägga in en liten tillbakablicksbild! Om det är nån som minns tiden på AB…
smarter-minblogg-tankar-2015c

smarter-minblogg-tankar-2015c

…och så vet jag inte vad jag ska skriva. Toppen. Grreat. Suttit med bilden nån timme i PS och trixat med bloggen sen kl åtta. Och så vet jag inte vad jag ska skriva.

Om Gloria Mundi

fd AB-bloggare. Stockholmare, "kärlekoman", studerar och jobbar. Älskar många människor samt fotografera, konst, musik och att vara kreativ på flera olika sätt. Rättfram, rättvis och ibland "besserwissrig". Bildbloggar ofta. Gör egna "bloggkreationer".
Detta inlägg publicerades i Uncategorized och märktes , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Gästspel! ~Gloria Mundi

  1. imsy skriver:

    Heeej, Gloria!!! Kul att ses igen!

  2. Libra skriver:

    Halloj! Det var länge sedan. Håller med Imsy, kul att ses igen! =)

  3. Jag skriver:

    Kul att du tittar in, Gloria! Finurlig bild, men varför dubbelt upp? Ja, Aftonbladettiden var speciell, även om jag bara kommenterade då. Det var då några av er tjatade om att jag skulle starta en blogg. Var skriver du nu? Har du det bra?
    Kram

Lämna en kommentar