Jag ska bekänna en personlig sak för er. ~GM~



Jag tänder på att suga i mig hud från min älskling, från hela kroppen där huden är mjuk och hårlös, men allra helst på sidorna om halsen/nacken.
Jag älskar att ge och få små sugmärken / kärleksbett. Jag behöver inte visa upp dem som en fjortis, men jag gillar att känna suget.
Jag gillar att när jag suger tag i huden så känner jag blodet spela inunder.
Jag tänder på att bli kysst och nafsad på halsen.
Jag tycker om tanken på blodet, att känna pulsen, mot mina läppar.
Om jag bara fick ta i mer så skulle jag göra det, men jag är försiktig för att min älskling inte är lika förtjust i det som jag. Fast det gör inget. Det finns så mycket annat.

Jag är inte / tror inte jag är en vampyr eller liknande. Det har inte med rollspel att göra.
Det är bara sån jag är. Har alltid varit så. Och jag har flera ”zoner”, men dem berättar jag inte om nu, eller kanske aldrig.

Är jag konstig? :p

Om Gloria Mundi

fd AB-bloggare. Stockholmare, "kärlekoman", studerar och jobbar. Älskar många människor samt fotografera, konst, musik och att vara kreativ på flera olika sätt. Rättfram, rättvis och ibland "besserwissrig". Bildbloggar ofta. Gör egna "bloggkreationer".
Detta inlägg publicerades i Uncategorized och märktes . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag ska bekänna en personlig sak för er. ~GM~

  1. DragonFaye skriver:

    Inte mer än mig! Och det där får du tolka hur fasen du vill. ;p

  2. Inger skriver:

    Tja vi är väl alla lite konstiga, bara på olika sätt. 🙂

Lämna en kommentar